2010. március 20., szombat

Hello



Újra itt vagyok :)

A legutóbbi játékon furcsa módon nyertem :D Még nem tudom, hogy mit, de ha megjönnek megmutatm :) Az anyalos fülbevalót még nem tudtam felhúzni, mert nagyon húzza a fülemet és félek, hogy túlságosan megnyúlik. De valamikor majd felhúzom. Várom az alkalmat.

Nah de jelentkeztem egy másik játékra.


A játékot Reyca rendezi. Április elsején a boltjában akció lesz.
"AKCIÓT hírdetek. Április elsején,BOLONDOK NAPJÁN hatalmas kiárusítást csapok a BOLTBAN. A bolt egész kínálata -50%-os áron lesz megvásárolható 24 órán át, 00:00-24:00 között, beleértve az akciós termékeket is. Egyedül a postaköltségen nem áll módomban változtatni. De mint mindig, most is, 3000 Ft feletti vásárlás esetén én állom a szállítást.""


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése